Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Vancanneyt Sander

Startrails in Zwitserland

Aanbevolen berichten

Na een handige tip van Christophe (waarvoor dank) ben ik aan de slag gegaan met oude foto's van vorige zomer die oorspronkelijk de bedoeling hadden om een timelapse van te maken. In plaats daarvan even ze allemaal op elkaar gestackt in de fotosoep en er een superplaatje van gemaakt ;)

In totaal werden er 47 beelden in verwerkt van elks 30sec belichting wat een mooie 23,5 minuten totale belichting is. Elke foto was op ISO 800 en f3,5.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opnieuw een sterrenspoortje gemaakt in zwitserland, het resultaat is 41 minuten belichting en héél schone sporen:

http://www.flickr.com/photos/unlivingsava/2762485574/

Iridium flare (helaas geen meteoor :s):

http://www.flickr.com/photos/unlivingsava/2762496174/

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sander, ik vind het ontzettend mooie beelden!!

Goed gedaan joh!

Ik ben hier altijd al gek van geweest trouwens, stersporen.

Gewoon t feit dat je de draaiing van de aarde aantoont en je kunt er prachtige beelden mee maken! Zodra ik zelf over materiaal beschik ga ik hier ook mee aan de slag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ditmaal opnieuw wat sterrensporen in de Alpen :D de enige echte volledig heldere nacht heb ik onderstaande sterrensporen gemaakt, het bestaat uit 36 beelden en goed voor 18 minuten belichting.

Er staat zeker 1 zwakke perseïde op, dat beelddetailke ga ik nog opmaken. Verder nog een heldere iridium flare.

Startrails at Chandolin 2000m by Unliving Sava, on Flickr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.