Ga naar inhoud
Albert000

Te Koop: Unieke grote Ruimtevaart krantenknipsel verzameling.

Aanbevolen berichten

Ik heb een zeer uitgebreide verzameling van krantenknipsels m.b.t. de Ruimtevaart. De verzameling begint al bij de 2de wereldoorlog de V1 en V2, etc. t/m zelfs voorbij de Spaceshuttle Challenger ongeluk, deverzameling eindigt in de jaren 90.

Het bestaat uit zo'n 16 vol geplakte plakboeken met voornamelijk knipsels in het Nederlands. Tevens een paar kranten in het Engels ten tijde van de Maanlanding. Daarnaast nog een stapel enveloppen met knipsels die nog ingeplakt moeten worden. De knipsels zijn wel reeds uitgeknipt en voorzien van een datum. Verder heb ik nog een 13 tal completekranten v/d maandlanding.

Zie bijgevoegde foto's. Tevens een 5 tal volledige bladzijden van een krant en een 11 tal reeds geknipte blz. van een krant. Verder een aantal bladzijden uit grote tijdschriften zoals de Nieuwe Revue.

Om een idee te krijgen van het formaat heb ik mijn pantoffels er bijgelegd. :)

Totaal bijna 2 volle bananendozen vol. Zo'n grote verzameling is uniek en kom je niet gauw meer tegen.

Ik woon in Nederland en heb tevens ook een kleinere verzameling krantenknipsels m.b.t. Sterrenkunde.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.