Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jeanpierre

Telescopen voor beginners en kinderen

Aanbevolen berichten

Op 14-12-2014 om 10:00, jeanpierre zei:

Gezien de vraag al jaren terugkomt : wat is een goede telescoop voor kinderen en absolute beginners hebben wij besloten een kleine beknopte gids te maken rond dit onderwerp. Veel plezier !

Update:

Definitieve versie met zonwaarschuwing in rode letters..

kindertelescopen pdf definitief.pdf

Beste leden als ik op de aangegeven link klik komt er een error pagina open. Iemand een idee hoe ik de link kan bezoeken? Thx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Mijn vriend zou graag een telescoop kopen. Hij is een beginner en liefhebber van het heelal.

We zijn niet zo goed op de hoogte welke redelijke goeie telescopen er zijn en hoe we deze kunnen bestellen. We weten ook dat er een groot verschil is tussen de verschillende soorten telescopen. Het mag een goeie zijn. Iemand tips die ons kan helpen om de juiste keuze te maken?

Dank bij voorbaat voor jullie reacties.

groeten Lies

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.