Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
henspieper

Mijn eerste meteoor in 2015

Aanbevolen berichten

Op 2-1-2015. te 23:36.uur kwam mijn eerste meteoor op de foto van 2015. het was een tamelijk heldere meteoor die in het gebied van De Waterslang afkwam ..ben benieuwd of ik deze week nog een 

Bootide op de foto krijg ..gr Hensie.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

op 4-1-2015  was het in limburg in Kerkrade .ned.de hele nacht bewolkt tegen 6 uur klaarde het soms met vlagen even op maar wel met veel mist erbij .toch nog een Bootide op foto gekregen om 6:42.uur.gr Hensie.

1-meteoor4-1-2015z.jpg

aangepast door henspieper
  • Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

de komende tijd zullen niet veel meteoren vallen .tenzij er een vuurbol afkomt dat kan altijd in de komende maanden .toch vannacht nog een meteoor op de foto nabij het sterrenbeeld Bootes.gr Hens.

• Leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

even de camera aangezet omdat het helder was .helaas duurde dat niet lang .wel een flairende sateliet op foto en tot mijn verbazing de komeet lovejoy

wist niet dat die met een 14mm lens erop zou komen .gr Hens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

meteoor op 17-1-2015 te 18:26.uur. in het sterrenbeeld STIER. daarna kwam weer de bewolking opzetten .gr hens.

meteoor op 18-1-2015 te 19:42.uur in het sterrenbeeld  VOERMAN.

aangepast door henspieper

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

op 24 01-2015. te 20:26. uur kwam een tamelijk heldere meteoor af . ik denk dat hij bij de zwerm Virginide behoort .het is steeds wisselend bewolkt 

maar ik laat mijn camera toch de hele nacht aanstaan ..wie weet....gr Hens.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.