Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Muylaert Lars

hallo ik ben lars en ik zit een buitengewoon onderwijs auti klas en mijn vraag is welke camera zou ik gebruiken voor astrofotografie

Aanbevolen berichten

hallo dus ik ben hier op dit forum gekomen voor heel missching zaterdag een nieuwe vintage camera te kopen voor mijn celstron telescoop 

dus waar moet ik op letten voor de astrofotografie ok ik heb nog nooit gedaan maar ik  ben all lang bezig op wetenschaps forum he met de telescoop en microscopie 

maar waar zouden specificaties van de camera die celstron telescoop heb ik all online  gekocht maar de zaterdag ga ik eventjes weg en ga dan kijken voor een retro digitale camera

en waarom jij kunt in ze tweedehands winkel vinden daar kan jij de een goede prijs vinden of zou ik voor een vintage gaan en waarom de nieuwste snufjes van cameras zijn niks voor mij want het gaat allemaal kapot dus het is nu aan u of allen op dit forum  goede raad te geven o ja ik zit op laatste maan augustus p internaat en dan ga ik ergens in een voorziening wonen want dus

ik heb  al heel mijn leven op sbso baken gezeten maar daar jij of u niet op letten he  dus gewoon mijn vraag antwoorden   groetjes lars en dank u om even naar mijn te luisteren 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hallo ik heb mijn digital retro camera nog perfect in staat nu is de vraag het is een camera van praktica  maar wel  een digitale om dat ik weet sinds de jaren 90S

kodak praktica  ontstond nu wel  camera genoemd word  of een digitale met 3X optische zoom dus mijn vraag was zouden er van mijn oude olympus camedia  ultrazoom 

zijn verouderd in de jaren 2002 dat weet ik nu niet goed maar zouden die xd pictures card in passen van mijn camera  

https://www.bol.com/nl/p/olympus-m-xd-picture-kaart-2-gb/9000000011696207/?suggestionType=categorysuggestionsearch

link van het kaartje 

kleine fotos van een stukje praticka camera history 

image.jpeg.fc6ceef2b0b1cb6de6551b60feb51374.jpegAfbeeldingsresultaat voor praktica digitale camera

ik heb niet nu niet deze camera gekocht maar de vraag is zouden er olympus camemedia ultrazoom 

in passen in mijn praticka dus de vraag van mijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Log in om dit te volgen