Ga naar inhoud
Dimitri Lantermann

zoektocht juiste telescoop

Aanbevolen berichten

Beste Astronomen, 

Mijn zoon 8jaar heeft / vertoond veel interesse in de ruimte en alles wat hierbij komt zien, ik daar en tegen ken hier niets van.

Nu de sint die in aantocht is zou hij niets liever hebben dan een telescoop. 

hier heb ik 2 keuzes in: 

1 ik rij naar de speelgoed winkel of niet speciaalzaak en koop voor hem een telescoop waarmee je nog geen 100m ver kan zien. 

2 ik laat me informeren en koop een degelijk telescoop waarmee de interesse nog groter wordt en hij een juist beeld krijgt van wat het echt is. 

Ik ga uiteraard voor keuze 2 maar dit is niet eenvoudig daar ik er geen verstand van heb en je op het internet verschillende mening vindt. ik zal even schetsen hoe we wonen want dit is blijkbaar ook belangrijk : 

- tijdens de nacht hebben wij geen indirect kunstlicht wat zich resulteert in een mooie sterrenhemel (als het helder weer is uiteraard) 

Alle suggesties zijn welkom als ook mensen die een 2de hands telescoop verkopen (deze dient uiteraard te worden geargumenteerd voor aankoop :-) ) 

contact gegevens:

dimitri@bpsconsultancy.com  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je bent al goed bezig.

De dag van vandaag heb je al een goede en sterke telescoop voor relatief weinig geld.

Kijk bijvoorbeeld eens voor een beginners telescoop bij Astromarket, er zijn er nog, maar daar ben je zeker goed voor prijs, kwaliteit en info.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Je plaatst een reactie als gast. Indien je een account hebt, gelieve in te loggen.
Reageer op dit topic

×   Plakken als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in