Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast Joli

het weerboekje

Aanbevolen berichten

Gast Joli

Hoi iedereen,

sorry op voorhand als ik dit post in een verkeerd topic. Maar ik heb zo'n ontzettend dringende vraag en toen ik op jullie forum kwam dacht ik dat jullie mij misschien wel konden helpen.

Een vriendin van me is gek op wolken... ik ben op zoek naar een leuke cadeau voor haar en zou graag een fotografieboek vol foto's van wolken vinden. Kennen jullie zo'n boek, of een fotograag die hier prachtig werk levert?

Jullie zouden me echt ENORM hard vooruithelpen  :)!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je, ik zal eens kijken!

Heb 'm trouwens vanmiddag wel gekocht..  :angel:

Wou 'm direct.

En de uitspraak.. aan 't einde van 't jaar ken ik 't uit mijn hoofd (wou d'r heel hard op gaan leren) die veeg ik weg, die uitspraak dan..

(Ik wist toen nog niet hoeveel er in het boekje stond)  :D

Ben erg blij met het boekje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, Rens, heb nog geen favo stukje!

Heb 't wel aan iemand in m'n nieuwe klas laten zien, die was overigens zeer enthousiast.

Ook over de site..

We zaten achter de computer en hij vond 't een grappige naam, zodoende heeft hij een uur zitten surfen op de site. ;)

En 't weerboekje was tie van onder de indruk.

En een ander ook nog. Dus wie weet.. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.