Ga naar inhoud
Bastien Knops

Astronomie leren

Aanbevolen berichten

Ik ben een nu een leerling op het secundair onderwijs en ben nu in het 6de jaar. ( wetenschappen - 8 uren wiskunde ) 

Ik moet dus volgend jaar opweg naar het universiteit of hoge school. Ik zou graag astronomie studeren, maar waar zou ik deze studie kunnen doen? 

Ik heb zelfs gedacht om deze in het Engels doen en dan ook mijn studies in een ander land doen. Of is het misschien beter om het hier in België verder te doen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb eerst een vraag voor jou. Wat voor astronomie bedoel je? Bedoel je het observeren van de hemel of het theoretische gedeelte dat zich bezighoudt met het begrijpen van de hemelmechanica en het universum? In het laatste geval denk ik dat je in de richting fysica geïnteresseerd kan zijn aan de universiteit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.