Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie o wie kan mij helpen...?

Sinds ongeveer 7 jaar neem ik vreemde dingen waar.

Is dit buitenaards? Of zijn er mensen of instanties die verder zijn,  als dat wij, als mensheid denken en weten.

Weet u van iemand of jezelf natuurlijk, die ook van dit soort ervaringen heeft, of heeft gehad,

dan zou ik het erg op prijs stellen als u contact met mij zou willen opnemen.

Geen verhaal, reactie of opmerking is te vreemd of te raar. Ik sta overal voor open, waarmee je ook komt.

Uit eigen ervaring weet ik dat er veel ongeloof is.

Daar door is het moeilijk om een luisterend oor te vinden, die serieus en aandachtig naar jouw verhaal

luistert.

Zonder oordeel of een scheve blik.

Hartelijk dank voor uw aandacht en tijd.

Brief over wat ik zie..txt

aangepast door Hamstertje
verkeerde opmaak tekst.
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Hamstertje,

De beschrijving die je geeft doet inderdaad denken aan een psychisch gerelateerd iets.

Zodra mensen dingen (bijvoorbeeld) geluiden, beelden, geuren waarnemen die andere mensen niet waarnemen, kom je al gauw op schizofrenie-gerelateerde klachten of iets in die richting.

Het zit gewoon in je brein.

Aallerlei soorten en maten antipsychotica zijn inderdaad gemaakt voor o.a. dit soort klachten. Door van alles samen met de psychiater te proberen kun je er achter komen of iets voor jou werkt.

Dit wil echter niet zeggen dat het altijd helpt!

Dit verschilt altijd per persoon, per medicatie, per klacht, heftigheid enz

Als ik jouw verhaal zo lees, is de kans groot dat je middels je een psychiater of huisarts op zoek moet gaan naar de juiste hulp/therapie/leren jezelf kennen en accepteren om te leren omgaan met je klachten, zodat ze niet meer je leven beheersen.

Ons brein kan ons flink voor de gek houden. Voor iedereen geldt 1 nacht niet slapen is hiervoor al genoeg en kan je reeds auditieve en visuele hallucinaties waarnemen.

-Iedereen heeft zijn eigen brein en is op zijn eigen manier wel of niet gevoelig, of heeft wel of niet een verkeerde balans van stofjes in het brein en/of de verbindingen in het brein.-

Klinkt heel simpel gezegd, het is uiteraard alles behalve simpel!

Maar ik probeer het zo te typen zodat je er hopelijk wat aan hebt!

Ik hoop dat je mijn reactie niet direct afwijst, omdat ik ook verwijs naar je hersens in plaats van buitenaardse dingen.

Trouwens, ik denk dat als er iets aan intelligent leven zou zijn, dat die zich echt niet met ons zouden gaan bemoeien...Zo'n gepruts hier op aarde. Al die oorlog en onzin. Ver uit de buurt blijven. Er valt niks te halen hier.

Laat staan dat ze specifiek in jouw kamer komen schijnen! Langs je kraaltjes boven je oog. 

Ook schijnen politie of dergelijke instanties ook niet met lichten naar binnen bij willekeurige mensen.

Je hebt er al zo lang last van dat je ook zeker weet dat er buiten niks aan lampen o.i.d schijnt bij jouw huis of verder weg. Dit heb je vast al honderd keer gecheckt.

Je brein blijft over.

Ik hoop dat ik je kan helpen!!

Het is ontzettend moeilijk als je dingen waarneemt die anderen echt niet waarnemen.

Voor jou zijn ze echt hartstikke echt.

Dit is vaak moeilijk uit te leggen  aan andere mensen, omdat die zich dit niet kunnen voorstellen.

Ik ken mensen en die zien regelmatig iemand in een boom hangen, of constante stroom aan stemmen en opdrachten, gewoon overdag tijdens het winkelen of wat dan ook.

Voor hun is het echt hartstikke  echt hoor. Die zien echt daar iemand in een boom hangen. Ook al zien wij die echt niet. 

En ondanks al die medicatie kunnen sommige dingen gewoon aanblijven . 

Wil niet zeggen dat je er voor altijd last van hebt! Misschien ook wel,

Maar de kunst is om het een plek te leren geven en te proberen te accepteren dat het (op dit moment) bij je hoort, en het zo min mogelijk je dagelijkse doen laten beinvloeden.

Je weet niet hoe het loopt, het brein is plastisch het kan veranderen, maar advies is sowieso leren om het te accepteren dat je brein dit doet, hoe je dit een plek kunt geven en verder kunt met je leven.

En als het dan weer gebeurt,  zit je misschien minder met al die vragen en kan je gewoon je leven een beetje leven.

Groetjes Malisha, ik hoop dat je er wat aan hebt!!

aangepast door Malisha Reuvekamp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.