Ga naar inhoud
Noeke

Skywatcher Dobson telescoop N 254/1200 Skyliner FlexTube BD DOB GoTo

Aanbevolen berichten

In prima staat en werkt uitstekend en zeer goed onderhouden. Moet hem weg doen vanwege rugoperaties. Voorzien van Telrad en zoeker met prisma. Ook de batterij is voorzien, net als zwartscherm tegen licht inval.

NIEUW PRIJS IN 2017 -- 1350€

VRAAGPRIJS: 850€

0473/278765

WhatsApp Image 2019-08-16 at 20.04.17.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast MARIA

Hallo groeten aan iedereen hier. Mijn naam is Marie Alice, ik wil deze geweldige gouden kans gebruiken om een tastbaar getuigenis te delen over hoe ik vorig jaar indezelfde tijd een lening van 60000 euro kreeg. Ik was op zoek naar een lening en ik werd later gedupeerd. Ik probeerde het opnieuw en ik ontmoette een vrouw zoals ik die klaar en bereid was om me te helpen een lening te krijgen tegen een rentevoet van 2%. Deze vrouwelijke leningverstrekker is een betrouwbare vrouw, dus besloot ik contact met hem op te nemen en hij gaf me de mogelijkheid om een lening aan te vragen bij haar bedrijf. Het grootste deel is dat ik mijn lening in goede gezondheid heb gekregen. Als u geïnteresseerd bent om een lening te krijgen, kunt u contact met haar opnemen via e-mail (vladimirafinancialinvestment@gmail.com)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.