Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast Model52

Telescoop verkopen

Aanbevolen berichten

Gast Model52

Ik zou graag een Miyauchi telescoop via dit forum te koop aanbieden, maar ik heb de telescoop altijd gebruikt om vanop de zeedijk schepen te observeren, en dus ben ik niet zo thuis is astronomie. Ik zie dus niet goed in hoe ik aan de verplichte tien berichten zou geraken, om op de advertentiesectie van dit forum iets te mogen plaatsen. Tenzij ik tien 'nepberichten' zou gaan plaatsen, maar dat wil ik uiteraard niet doen. Tegelijkertijd is het wat zonde dat deze telescoop, die al geruime tijd uit productie is en dus nogal gezocht, niet onder de aandacht kan worden gerecht van de leden hier. Is daar een eventuele voor iedereen aanvaardbare oplossing voor? 

Dan hoor ik dat graag! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.