Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast lola

Telescoop gezocht

Aanbevolen berichten

Gast lola

dag iedereen!

IK ben op zoek naar een cadeau voor de 30e verjaardag van mijn vriend. Ik moet eerlijk zijn, ik ken niets van sterrenkijkers, maar wij hebben zonet een appartement gekocht in een toren in Brussel, en vanop het terras kunnen kijken met een telescoop lijkt mij de max. Wij kijken allebei heel graag naar de stad, de lucht, de mensen, de parken,.. en zo een telescoop is toch wel iets speciaals.. goed als verjaardagscadeau lijkt me. Nu ik ben al enkele dagen!! aan het zoeken op tweedehandssite's enzovoort maar kan zelf het verschil (nog) niet vertellen tussen brol of een goede telescoop.. Kan iemand me helpen? Wie verkoopt er eentje? Of heeft tips (merk,..)

Alvast heel erg bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Model52

Kijk even hieronder bij de vorige items: de Myauchi telescoop die te koop staat is dé telescoop voor u. Topkwaliteit zowel voor terrestriale waarnemingen als voor astronomie. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.