Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Malisha

Bewerkte fotografie..

Aanbevolen berichten

Ik heb m bewerkt hoor..  ;)

Had m (volgens mij) wel in zwart wit genomen, doe ik normaal nooit, bewerk t dan wel op de computer.

En heb m alsnog donkerder gemaakt!

dsc00344k2gl5.jpg

Deze dan weer op een andere manier bewerkt.

bedankt voor je reactie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Bart

@ Sander: Ah, ik zit ook in de bouwkunde, maar 'k moet zeggen.. gebouwen vind ik gewoonweg nooit mooi, 'k zal dan ook zelden op reis gaan met de bedoeling historische gebouwen te bezoeken... ook al is't knap gemaakt.. 't blijft gemaakt :D

De coffeeshop vind ik prachtig gelukt.. ik zou de onderkant nog gecropt hebben tot aan't groen, alhoewel.. :P

De juffers zijn idd leuk om te zien.. bestaat trouwens een trucje om die goed te kunnen fotograferen... ‘k ben nog lid geweest van een jeugdbeweging, waar alles draaide om beestjes en plantjes, en daar was altijd wel iemand die libellen wou determineren.. en als ge die wilt vasthouden zonder te beschadigen, dan moet ge die bij de vleugels vasthouden. Maar als ge die zo een minuutje vasthebt om te bekijken, dan moet die libel eerst weer bloed naar z’n vleugels pompen, want door ze vast te houden hebt ge z’n bloed efkes afgesneden.. en zolang hij dat doet, kan hij niet vliegen, en kunt ge hem zetten waar ge wilt om een foto te nemen. Moet bij juffers ook wel lukken denk ik. Wel eerst kunnen vangen zonder dood te kloppen hé :o, en als't efkes kan, gewoon niet vangen  ;)

Lieveheersbeestjes zijn ook super gelukt.. met de tak mooi diagonaal.. mooi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeker een mooi beestje!

Ook de jouwe, Christophe..;)

Rens, ik ben benieuwd geworden naar je poezebeest.

Hier weer eens wat van mij..

Bezig geweest met een bewerking..

Dit is t origineel 

dsc00304ccyz0.jpg

de bewerkte

dsc00304bbtj0.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Bart

Mja, die spinnen zijn niet echt mijn ding.. foto's zijn beetje druk met al die lijnen, en draden en poten  ;D, maar wel goed genomen hoor  :P

Die kat staat er wel goed op.. 'k heb ook zo'n zwarte, en dan moet het licht echt wel goed zitten om zo'n zwart beest er goed op te krijgen hé..

En dat kasteel Malisha, tja, zoals gezegd.. dat rozenbed vond ik er beetje teveel aan, 't is een beetje té aangeplant voor mij.. bewerkte foto is wel leuk.. zou eigenlijk best een inkttekening kunnen zijn  ;D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Men neemt een beeldbewerkingsprogramma als bij voorbeeld Photoshop...

Of hoe dan ook bewerkt, plaats 't hier! Misschien als het kan ook het origineel, dat is altijd wel leuk om te zien wat er veranderd is..

Mijn eerste bijdrage...

dsc02397bbbcbm6.jpg

Voor het origineel, klik hier..

dsc00043bin7.jpg

Het origineel heb ik hier nu niet, maar originele kleuren zijn in elk geval zo..

dsc02822bbmx1.jpg

Origineel kan k niet vinden maar zal ik later plaatsen..

Het gedraaide effect is in elk geval niet zo bewerkt, dat was al zo.. door een wat langere sluitertijd en draaien in de tijd van opnemen met mijn camera..

dsc04079bcev9.jpg

Gemaakt op de bouw vannacht in Arnhem ergens..

Origineel..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier weer eens een plaat van mij..

Mn vriend wilde voor zn bureaublad op stage eens wat foto's van ons.

Deze in mekaar geprutst.

De foto's dateren uit, rechtsonder: 2002, linksonder: 2005 (en knetterstoned), boven: 2006 in Rome

Heb van de foto's zelf de kleur flink naar beneden gehaald... de achtergrond heb ik laatst gemaakt tijdens de sneeuw, al is hier niks meer van te herkennen.. ;)

Eigenlijk ben ik er nog helemaal niet tevreden over wat betreft kleur enzo, maar ik maak wel weer wat nieuws.

Klik!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha Sander.. was mijn vorige upload niet verduidelijkend dan?  ;D

Aahh vals beeld, ik heb geen bril meer.. ;)

Zorg wel dat ik lensen heb hoor voor 2 maart.

poeh, ik MOET ER NIET AAN DENKEN!!!...

Maar bedankt hoor! Creabea is weer blie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank u Rens! :)

Hier weer wat crea's..

Had zondag wat foto's gemaakt, en k dacht met 1 van daar maak ik een bewerking van, maar het zijn er dus meer geworden.

Klik .......

En deze foto's heb ik gebruikt: klik..

Heb zo'n twee uur dingen geprobeerd en geschoven en dit dat zus zo en bla bla en dit is dus het resultaat.. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.