Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast taurus1966

mars bekijken om 4.00 am

staat mars hoog genoeg om enigzinds detail te kunnen zien?  

5 leden hebben gestemd

1. 1. staat mars hoog genoeg om enigzinds detail te kunnen zien?

• ja
      3
    • neen
      3

Aanbevolen berichten

Gast taurus1966

gister opgebleven tot 4 uur snachts..

double cluster kon ik toch mooi zien met mn xt 10 in mijn lichtbevuild gebied

maar mn doel was mars ! kreeg hem wel als een bobbeltje maar hij schijnt zo fel , k heb t vergroot tot 240 keer maar kon toch weinig zien,

doe ik iets verkeerd of is mars gewoon lastig te bezichtigen?

groetjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

mars is minder goed te zien dan een paar jaar terug wanneer hij zeer dicht tegen de aarde stond sinds lang, de planeet verwijdert zich nu verder van de aarde waardoor deze dus kleiner is en moeilijker om visueel detail te zien van het oppervlak. en met de stofstorm nu zal je zeker niet veel zien op Mars.

Ik heb Mars nog bekeken een paar jaar terug en dan kon je een oranje bol zien, ik zag toen niks extra's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan. Door het gebruiken van onze site ga je eveneens akkoord met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid.